Pohádky, legendy, pověsti ...

Tien Tran Tat

Ťamanské pověry

...chceš-li hezkou ženu si vzíti, jiného zvěrokruhu musí býti.

19.6.2011 v 10:01 | Karma článku: 14.31 | Přečteno: 1909 | Diskuse

Tien Tran Tat

Všichni se tvářejí moc chytře

Příliš vysoká laťka, to jsou roboti čeče, to nedávám. Občas mě přepadne před vstupem na univerzitní půdu myšlenka "Co tady proboha dělám?". Nejspíš nějaká dementní dekadentní myšlenka, ale mozek mi hází schválně takový otázky pod nohy, abych zakopl a rozbil si držku.

2.6.2009 v 13:38 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 1330 | Diskuse

Tien Tran Tat

Do ZOO za čůrajicím opičákem Oskarem

Malá postava má výhodu, že můžete v pohodě podlízt bránu a jste tam. Ale s nainstalovanými kamerami a ostnatými dráty si radši zaplatím těch pár stovek za vstupenku a podívám se na zvířátka, která jsou naštěstí (pro ně) tupá a neuvědomujou si, že žijou v uvězněném ráji.

1.6.2009 v 13:40 | Karma článku: 13.92 | Přečteno: 1259 | Diskuse

Tien Tran Tat

Dvě nahé dívky a můj trapný francouzský úlovek

Říkal jsem vám, že dříve, než se ponořit do světa mučení lebky, takže jít provětrat hlavu. Nedaleko od našeho domu je nádrž na vodu, myslím, že jsem po mnoho let, bez jakékoli ryby. Pouze tímto způsobem sama. I vytáhl hůl ze sklepa, koupil před jít do postele pro ryby rolku a něco k šálku.

25.5.2009 v 13:24 | Karma článku: 13.02 | Přečteno: 5011 | Diskuse
Počet článků 219 Celková karma 31.05 Průměrná čtenost 2933

Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.