Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lenka PT

1. 6. 2009 14:16
Oh man!

Tiene, líbilo! Až na ty cecky. Prasáku! :-P

Ale od policajta pendrekem mě dostalo nejvíc! ;-D;-D Kááármáááá. A jen tak mimochodem, mně někdy zvířata nepřijsou hloupá, zvlášť když srovnám s některými lidmi. ;-)

0 0
možnosti

tin1

1. 6. 2009 14:27
Re: Oh man!

ahoj.Ten park mi ani nepripominej...to bylo nejak kolem vecera, vsude tma...potreboval jsem se trosku vyprazdnit a vsude okolo se nabizela jenom poulicni lampa. Tak jsem skocil do parku, schoval se za krovi a najednou ucitim v zadech bolest!! Vykonavam dal a zase ucitim bolest, otocim se a tam mestkej policajt s pendrekem!!!;-D jsem musel zaplatit pokutu za nejake nedodrzeni mravů nebo tak neco!!!;-D

0 0
možnosti

tin1

1. 6. 2009 14:30
Re: Oh man!

joo a k těm zviratkum...samozrejme nejchytrejsi zviratko na svete je Krecek dzungalsky;-)...kdysi mi jeden umrel a brecel jsem cely tyden  jak mala holka...dalsiho krecka bych uz citove  neprezil;-(

0 0
možnosti

tin1

1. 6. 2009 14:31
Re: Oh man!

jak by to asi vypadalo kdyby mi umrel slon ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Lenka PT

1. 6. 2009 14:51
Re: Oh man!

To není pravda, nejchytřejší zvířátko na světe jsem já! ;-D

0 0
možnosti

tin1

1. 6. 2009 15:01
Re: Oh man!

nechci se dotknout tveho zvireciho ega ale uplně uplne nejroztomilejsi zvire na svete je panda.VR^..nemyslim toho cernobilyho, ale toho mirne oranzovyho...má strasne roztomilej kozisek ťu ´tu, celej den bych si s nim mohl hrat. Tolik me dostal, že jsem mu hodil do kasicky 20Kc :-P

0 0
možnosti

Lenka PT

1. 6. 2009 19:50
Re: Oh man!

Já ale nejsem nejroztomilější, nýbrž nejchytřejší. Tiene, je vidět, že seš do toho zamilovanej, ptž úplně neumíš číst. Navíc souhlasím, že nejroztomilejší  je panda, ovšem ta černobílá. S jednou takovou spim. ;-)

0 0
možnosti

tin1

2. 6. 2009 8:12
Re: Oh man!

já jsem napsal nejroztomilější? jééé a joooo ;-D slovo "chytrý" ve svém slovníku už dávno nemám  od te doby co me pani ucitelka placla pres zada peknyho plakata...od te doby se odmitam jako prostest ucit!! ;-D koukal jsem na ty desny fotky co mas na facebooku takze "nejroztomilější" si zasloužíš zcela pravem..LASKA, MIR a PIVO V:-P

0 0
možnosti

Lenka PT

2. 6. 2009 14:08
Re: Oh man!

Tak to jsi neudělal moc dobře, na facebooku jsou jen fotky jiných lidí, kteří tam škodolibě házej ty, na kterých vypadám jak vyhul. ;-D Já tam radši žádný nestrkám, jelikož je to životu nebezpečné. ;-D

Ale já umím býti roztomilá... Fakt! :-P

0 0
možnosti

tin1

2. 6. 2009 14:43
Re: Oh man!

no s tema nohama u sebe me totalne znicilo....hlavne ten nazor cituju

"Já furt ještě doteď nemůžu z toho, jak hezky mám poskládaný nohy XD"

;-D;-D smichem jsem se malem udusil;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.