Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jste Čech rodu vietnamského.

0 0
možnosti
Foto

Vtipně napsané a s nadhledem.R^

0 0
možnosti
JJ

Borec! Pro vás je důležité, jak se cítíte vy, ne co si myslí ostatní! Fakt borec!

1 0
možnosti
MC

M97a71r98e28k 12C89o61z32l

1. 11. 2020 21:34

Zase tak moc o tom nepřemejšlejte. Podle mě jste Čech, Honzo, a netřeba z toho dělat vědu. Asi jste si to ve škole vyžral, ale kdybyste byl 100% jedničkář, zrzek nebo vážil 120 kilo, tak si to vyžerete taky. Já taky v Olomouci poslouchám něco o Pepících, ale je mi to fuk...a když jsem žil v zahraničí, tak jsem se prostě snažil co nejvíc zapadnout.

1 0
možnosti
JZ

J18a95n 18Z40í85m20a

1. 11. 2020 19:38

Kaslat na pravopis. Jen malo lidi vyrazi na 2000 km na kole. Je to moc hezky pribeh. Diky za nej...

7 0
možnosti
LZ

Máte to blbý, nejste ani Čech, ani Vietnamec. Všude poznají, že nejste úplně "zdejší". Váš blog je velmi zajímavý, ale podle malinkatých chybek se pozná, že nejste Čech. Totéž nejspíš ve Vietnamu.

Co s tím? Tady v Česku s tím já osobně nemám problém: klidně se s vámi seznámím, půjdu na pivo, vaše drobné nedokonalosti v češtině mi přijdou roztomilé. Z mé strany s tím nemám potíž, klidně se s vámi budu kamarádit. Předpokládám, že ve Vietnamu to bude podobné.

Že vás ve Vietnamu berou na hůl? A co jako? Když přijedu tady na Lipno, tak mě v půjčovně šlapadel vezmou na hůl úplně stejně, Čech Nečech.

2 0
možnosti
LZ

"...že JSI Vietnamec".

Prostě drobné chybky, které Vás prozradí :-)

Ale to není žádný problém, záleží jen na tom, jaký jste člověk. Mně by to u piva rozhodně nevadilo ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS