Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Vaše kultura je mi dost protivná, pokud takto nemají pokoj ani chlapi od chlapů. Snad to píšete o nějakém velkém městě, která bývají čímsi takovým zamořena. Vím, naše Praha je také město plné a propagované nevěry manželské i promiskuity všeho druhu. Nazvat takové jednání jako kultura mi přijde nevhodné. Za kulturu je považován spíše opak takového jednání, krása a síla lidského ducha. Člověk, který dokáže žít věrně a je ochoten pro své děti a manželku vybudovat nejen hezké místo na zemi, ale také přidat svou schopnost k vytvoření či obhájení spravedlivého řáde ve společnosti.

0 0
možnosti
KT

postupně dočítám vaše články. díky. svěží, vtipné, poučné

2 0
možnosti
JK

Dík, pobavil jste mě,jen tak dál !R^

2 0
možnosti
RP

Tropy jsou super!! Určitě příště Vietnam... zatím jsem tam nebyl, byli jsme hned vedle...

Jediná otravná věc že když jde Evropan s batohem a pěšky, každou minutu slyší volání „tuk-tuk mistá...“ :)

Dá se tomu vyhnout jediným způsobem... Radši jsme si půjčili kola, i když tam moc kolopůjčoven není... nebo bike.. a je klid.

0 0
možnosti

No, Vy tedy fakt píšete skvěle!

A napsal jste brzo. Díky moc.

2 0
možnosti
HV

H25o25n92z55a 32V72r66á27n79a

6. 11. 2020 14:54

Hezky napsáno, příjemné čtení... děkuji zaň.

4 0
možnosti

Jak je u vás dobrým zvykem, super článek. Děkuji za něj.

0 0
možnosti
Foto

Pochvala, pane Tien... Hezky stručně, jasně a srozumitelně. Žádné krasořečnění a zbytečné vykecávání jako nějaký český učený jazykozpyteec anebo politolog. V jednoduchosti je síla... (A představte, že takové "balení" je úplně běžné ve všech možných situacích a kombinacích... ;-D karma.

0 0
možnosti
VL

Na vojně stačilo zapálit si cigáro. To byla uznávaná činnost.

Jinak mě překvapuje kolik Vietnamských prodejců u nás nepodporuje Trumpa. Vejdu do jakékoliv večerky a prodavačka odpoví na pozdrav "Bidén".

12 1
možnosti

:-)R^ Díky za radu. Až se někdy budu potulovat po Vietnamu, vezmu si sebou přízi a vřetánko.;-D

4 0
možnosti
JJ

Teda vy to umíte: To klobouk dolů. R^

PS. Já také, ale ženské na mě koukají jako ne exota. Nenechají si vysvětlit, že ta prodávaná více či méně umělá příze mě nebaví.

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,37
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.