Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako svůj slavný provar beru to, že jsem buď redakci nebo Vám, co tu po deseti letech až dvanácti letech recyklujete své články...už tehdy psány brilantní češtinou, že jsem tomuto projektu skočila na špek. V prostředí Vietnamců se maličko pohybuji. Takže existují slovní spojení a frazeologie, s kterou Vy tu zacházíte jakoby nic, ale ani generace, co se tu pohybuje dávno a i se tu narodilla, jí nemá šanci rozumět a hlavnè ji suverénně použít. Je to největší bolest každého Vietnamce v českém prostředí...Metaforičnost atakdále. Je mi líto...snaha byla.

0 1
možnosti
JL

Poznavam vas problem pri teto navsteve. Nehovorite o zenske (divci) osobe vazane na vasi navstevu. Zde je ta cesta se nenudit. Jiz vychazka do hanojskych ulic mohla byt zajimava. Take to "konto" by rychle se stalo ne milionarske. Vsak vecery by mohli byt nejzajimavejsi.

To je moje mysleni. Poznavam vsak timto vas vek a vasi (ne)schopnost pouziti toho veku k plnem vyplneni vaseho zivota. Zde neco chybelo.

Ano. Chybelo!! Zenska bytost je proti znudenosti. V dobrem i ve zlem. Priste na to nezapomente.

0 0
možnosti
VF

Jsem ráda, že jste se vrátil a píšete.:-)R^

2 0
možnosti
JR

J86a26n 80R56i15c70h57t77e36r

23. 3. 2021 13:41

Něco podobného jsem teď zažil...s covidem. Nic mi nebylo, neztratil jsem čuch ni chuť, dýchal jsem normálně, teplota normální... tak jsem jen jedl, vysedával na balkóně s knížkou a spal od půlnoci do poledne. Totéž přítelkyně.

A musím říct, že i ty dva týdny byly dost. Nemluvě o tom, že se nám značně zvedly výdaje za víno...

1 0
možnosti
IL

I81v47a13n25a 12L54a57n48c80e

23. 3. 2021 11:58

Já si myslím, že i když člověk má "všechno", co potřebuje k životu, přesto nemusí zůstávat celý půl rok v pyžamu a nic nedělat. A pro každého je to uplně jiná suma peněz, kterou ke štěstí a nebo k nic nedělání potřebuje. A proto někteří boháči, opravdu bohatí, místo aby sáhli po drogách, alkoholu a pyžamu, tak se rozhodnou věnovat se zatoulaným zvířatům, domovům důchodců nebo dětem. Myslím si, že je stále něco, co lze vylepšovat a nebo vylepšovat svoje znalosti a dovednosti. Zůstávat v pyžamu, tak to je cesta k depresi.

Napsal jste pěkný článek, ráda vás čtu.R^R^R^R^

4 0
možnosti

Opět vynikající blog!

Díky moc.

3 0
možnosti
PK

Príma čtení, karma za nějR^R^

4 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Také bych neměnila... Všechno mít, a o nic se již nic se nesnažit - to není štěstí, ale musí být neskutečná nuda... Rv:-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,37
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.