Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vždycky si u Vás moc dobře počtu. A vím, že nejsem sám. A gratulace k finále. vás jdeme si tam fakt přál.

0 0
možnosti

I18v24a87n25a 98L87a64n38c33e

22. 9. 2021 14:35

Tak nevím, nevím: nespolečenský a lakomý...? A já jsem vás nominovala na nejlepšího blogera...

0 0
možnosti

Vazeny pane Tien Tran Taku. Precetl jsem si vas clanek a okamzite jsem poznal potrebnou ruku pro vas problem.

Protoze jsem zabran do exelentniho filmu prave z Vietnamu a zjistil jsem i jmeno herecky, doporucuji vam se seznamit s touto kraskou a v jeji materske reci presne ji vysvetlit, jaky jste pro ni vyborny manzel.

Pani se jmenuje Veronica Ngo a hraje v tomto filmu svobodnou matku a jeji prace je vybirani penez od neplaticich obchodniku. Musim uznat, ze i Bruce Lee by se nemusel stydet za ty vykony, co ukazuje pani Ngo. Jeste k tomu ji unesli jeji dceru a zapletka se zamotava. Film se jmenuje v anglictine "Furie" (divam se na tento film pomoci "Netflixu" a to v Americe), ale doma je velice znama z filmu "Bright" (zase znam nazev jedine v anglictine).

Protoze kazdy muz potrebuje zenu, specialne na stari, tak jsem neodolal vam poskytnout aspon nekoho, na ktereho se prave divam. Uzasny vykon.

0 0
možnosti
Foto

Tuším, že byste mohl být Blogerem roku právě Vy. Píšete fakt výborně, vtipně a čtivě. Díky!

8 0
možnosti

Tak to se, milý pane Tiene, máte ... :-)

0 0
možnosti

D74a82v97i68d 13H34o18r92á49k

21. 9. 2021 18:54

Vy jezdíte kvůli 50haléřům přes půl města, ale já znám ještě jednodušší způsob jak ušetřit. Tedy za předpokladu, že platíte hotovostí.

Totiž v každém slušném márketu se u kasy koncová cena zaokrouhluje a to:

a) Pokud je cena XY,01 - XY,49 Kč pak se zaokrouhlí dolů a vy tak máte úsporu

(Výjimkou jsou prodejny Lidl, kde zaokrouhlují dolů ještě i částku XY,50 Kč);

b) a pokud je cena XY,50 - XY,99 Kč tak ji u kasy zaokrouhlí nahoru a máte tak ztrátu, neboť onen rozdíl do celé částky zaplatíte NAVÍC !!!

A tak pokud člověk nákupy pečlivě plánuje a přepočítává může uspořit zajímavou sumu. Pokud s manželkou a dětmi máme větší nákup, pak jej rozdělíme na více menších dle výše uvedeného bodu a) a úspora se tak zvyšuje. A podobně to dělám i když nakupuji sám s tím, že rovněž nákup rozdělím dle bodu a) a přitom zpravidla, aby se pokladní u kasy nedivila a další za mnou stojící nakupující nebrblali že zdržuji, tak hlasitěji pronesu vysvětlení, že nakupuji pro staré rodiče, chorou sousedku a pod.

A pokud budete takto přemýšlet a nákupy plánovat, pak ušetříte zajímavou sumu a věřte, že budete šťastni, spokojeni, ale hlavně bohatí podobně jako jsem já.

2 0
možnosti

D23a53v70i21d 55H83o98r43á32k

21. 9. 2021 18:55

A pro vás méně chápavé, kterých bývá ve zdejších diskusích více než dost, rád uvedu názorný příklad.

U nás prodávají:

1. rohlík za ............... 1,90 Kč

a

1. housku za ............ 2,50 Kč

Což dohromady když kupuji 1. rohlík + 1 housku činí koncovou cenu 4,40 Kč.

Ovšem když platím hotovostí zaplatím POUHÉ 4,-- Kč, což činí úsporu 10% z celkové ceny nákupu.

A když na veekend, či pokud očekáváme návštěvu a podobných případech vyšší potřeby pečiva se prostě poté, co tento jednotlivý nákup uložím do auta, několikrát vrátím a vždy koupím 1. rohlík a 1. housku.

A pokud se takto vrátím 5-kráte tak úspora činí 0,40 x 5, což je rovné 2,-- Kč a já tak mám de-facto 1.rohlík zcela zdarma a ještě jako bónus jsem 0,10 Kč uspořil.

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.