Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevšimnul jsem si, že by se chtěl někdo Vietnamcům přizpůsobovat. Poznat by se národy měly, přizpůsobovat by se moc neměly. Jsou to NAŠI Vietnamci.

1 0
možnosti
LM
MB

Diky za uprimny blog

3 0
možnosti
Foto

J78i94ř51í 83K28i22n87d18l

10. 11. 2023 10:35

Nepatří to k tématu, ale nedá mně to. Včera jsme šli s manželkou na nákup do Albertu. Tam zjistila, že někde nechala platební kartu. Přemýšlela kde a jediná možnost byla, že před dvěma dny nakupovala ve městě u Vietnamky svetr. Jeli jsme tedy do obchodu i když manželka nevěřila, že to něco přinese. Vstoupila do uvedeného obchodu. Vietnamka seděla u pokladny a jak viděla manželku vstala, začala se usmívat. Vedle pokladny měla krabičku a na ni ležela manželčina platební karta. Manželka radostí vykřikla to je moje. Vietnamka se usmívala ukázala na manželku rukou a řekla " Ano to je vase, vase karta zapomněl tady". Tak ji manželka koupila jednu velkou růži a dal ji Vietnamce. Chvilku to trvalo, než si ji vzala. Tvrdila, že vrátit je samozřejmé. To je jeden z důvodů proč mám Vietnamce rád.

10 0
možnosti
Foto

Moc pěnám příhoda, pane Kindle. Ano. naši vietnamští spoluobčané jsou velmi pracovití, upřímní a hodní lidé. A stále jsou usměvaví a vstřícní. Mám s nimi jen ty nejlepší zkušenosti, do jejich obchodů chodím ráda nakupovat. (Někteří naši (nabručení) prodavačky a prodavači by si z nich mohli vzít příklad Děkuji vám. A hlavně panu Tienovi za pěkné zamyšlení. Karma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.