Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

BoboHml

12. 7. 2009 14:49
,

R^

0 0
možnosti
FV

fouly

12. 7. 2009 14:29
Kuřačky.

V posledních letech pozoruji dříve nezvyklý jev a to kouření dívek a žen od 13 do 80 let na ulici.Postávají různě na ulicích a nebo se drží s cigaretou za ruku a jdou.

Jako bývalý kuřák mám celkem pro kouření pochopení,ale to producírování s cigaretou po ulicích je skoro až trapné.Napište,prosím,svoje názory !!!!

0 0
možnosti
T

tin1

12. 7. 2009 14:49
Re: Kuřačky.

jakýpak nezvyklý jev, to jen se tehdy hodně skrývalo. Společnost je dneska liberálnější a snese kde co :-) ať si kouří kdo chce, hlavně ať to nefoukají druhým do tváře R^ , ale když kouří někdo z příbuzných, tak už zasahuju.

0 0
možnosti
J

Jack777

12. 7. 2009 13:01
...

Pamatuji se, že když jsem byl v zahr. ve škole, tak drtivá většina kuřáků stojících u vchodu byla z asie, většinou japonky :-). Ale u nich mi ta chuť v puse vůbec nevadila, jsou sexy i tak :-)

0 0
možnosti
T

tin1

12. 7. 2009 13:15
Re: ...

Jacku Jacku!! :D kvůli Vám se snad do té Asie vrátím dřív než mám v plánu, abych si potrvdil Vaše postřehy z tamního prostředí.  Ale pochybuju, že bych sdílel stejný pocity pač se dívám na svět úplně jinak ;-D 

0 0
možnosti
A

Aro

11. 7. 2009 21:00
Moč a bacily

Možná by jste měl věci dávat do souvislosti opatrněji, mně by se jistě také hnusila moč na tváři, ale možná by jste měl vědět že v moči bacily nejsou... koneckonců moč se v dřívějších dobách používala k vyplachování ran...

0 0
možnosti
T

tin1

11. 7. 2009 21:47
Re: Moč a bacily

pod slovem moč se mi vybaví scéna s Jackiem Chanem ve filmu Tenkrát na východě, když byl s Owem Wilsonem zavřený ve vězení. Tak ho napadlo, že se vymočí na kousek hadru, aby to získalo pružnost ;-D Jinak nemám o lidských "zbytcích" nejmenší páru, krom použivání jako dobrýho hnojiva :-P Ale na film se mrkněte. Výbornej :-)R^

0 0
možnosti
S

Satyriana

11. 7. 2009 17:48
Souhlas.

Souhlasím. Zatraceně dobře se pamatuju, jak je hnusné líbání s kuřákem ;-). U holek je to tím horší, že se špatně odnaučují a dokážou hulit i s bříškem. Jako chlap ale máte trochu smůlu. Jako nekuřačka a žena jsem si já mohla klást při namlouvání podmínky, ve svém okolí jsem úspěch opačný zaregistrovala jenom jednou. Kamarádka potkala dominantního pána, který ji zbavil zlozvyku zabavením všeho náčiní. Navíc ji hlídal 10 dnů ve dne v noci, v prostředí, které znal on a ona ne. Takže věděl, kde by mohla něco sehnat...

Byl ale dominantní moc, například jí zakazoval počítač, tudíž se probrala, prchla a potkala jiného. Je spokojená a nekuřačka už několik let.

Tudy pro Vás asi cesta nevede - ale líbí se mi Vaše chuť do života, někdy si na Vás kliknu i v práci - ale na odpověď je PC bloknuté...:-P

0 0
možnosti
T

tin1

11. 7. 2009 18:10
Re: Souhlas.

jakou smůlu? jsem celkem fešák no ne? ;-D V Většinu svého života se povaluju na gauči a všemu odmávnu, ale proti kuřákům (hlavně kuřačkam) nečekaně  docela důrazný. Často se stává, že vytáhnu známé cigaretu z pusy nebo upozorním ženu v mé blízkosti , aby "típla"  cigaretu. Samozřejjmě slušně, jak je u Tran Tat Tiena vždy zvykem pokud jde o ženy :-P Ale mluvit sprostě můžou, to mi nevadí, protože sám jsem nebuddhisticky sprostý. :-P

0 0
možnosti
RK

Radek0075

11. 7. 2009 14:58
Chlapče.

Jestli je ta holka na tý fotce tvoje tak gratuluju:-)

0 0
možnosti
T

tin1

11. 7. 2009 15:13
Re: Chlapče.

k tématu pane:D k tématu :D soukromí život nikdy jindy ;-DV

0 0
možnosti
PH

Petra Horáková

11. 7. 2009 13:58
Každé zboží má svého kupce

Pro někoho třeba je sexy kouřící holka s pořádně zaprasenejma rukama :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.