Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Deleter

5. 8. 2010 13:28
Moc pěkné!

Škoda těch rasistických blábolů v diskusi.

P.S. Prasata jsou chytřejší, než psi. A taky se jedí ;-)

0 0
možnosti
T

tin1

5. 8. 2010 20:27
Re: Moc pěkné!

To nic. :-)

0 0
možnosti
KH

Tobinka

5. 8. 2010 13:05
super

Jáááchachachá. Tohle mi nedělejte. ;-D;-D;-D

Úžasný článek. Hlavně ta pasáž s jídlem.

0 0
možnosti
T

tin1

5. 8. 2010 20:09
Re: super

Jsem rád, že vám jídlo chutnalo. A platit budeme kdy milá dámo, venku jsou fronty!!! ;-D;-D

0 0
možnosti
P

polednice

5. 8. 2010 10:48
Hmm, líbilo. Další díl by mohl být o setkání

"spřátelených rodin" dívenky a  nápadníka... Možná že mě to čeká..

0 0
možnosti
T

tin1

5. 8. 2010 20:32
Re: Hmm, líbilo. Další díl by mohl být o setkání

Bezpečné téma: Vnoučata. Tady se na 100% shodnou, to vás ujisťuji. ;-DV

0 0
možnosti
AA

tyrael

5. 8. 2010 9:56
To vsechno je pokrytecka hra.

Usmevy, hezka slova a mile pohledy navenek - v skutecnosti to je pokrytectvi a fales. Kdo nedy navstvil nejakou asijskou zemi da mi za pravdu. Muj kamarad z Vietnamu mi tento obrad popisoval podobne - je to ale spise zvyk rodicu z Vietnamu - je jasne ze dnesni mladi vietnamci az budou rodice neco takoveho dodrzovat nebudou. Mimochodem to ukazuje dalsi vec kterou mi ten kamarad rikal - ze manzelka a deti jsou defacto majetkem otce rodiny a musi naslovo poslouchat, jinak domaci bumbum a posleze vyhazov z rodiny.

0 0
možnosti
KH

Tobinka

5. 8. 2010 11:28
Re: To vsechno je pokrytecka hra.

Moje babička byla v sedmnácti letech provdána proti své vůli. Otec rozhodl..

Jo, babička byla z Moravy :-P

0 0
možnosti
JH

kulus

5. 8. 2010 4:25
ja uz jsem taky clenem...

... probehlo to podobne, ale bez psa (CAY TO?) a take na misto caje to bylo par BA BA BA. Pak jsme to zapili nejakou whisky kterou jsem koupil cestou v Dubaji. A na zaver jsme si zazpivali Phi Nhung (karaoke).

0 0
možnosti
T

tin1

5. 8. 2010 9:01
Re: ja uz jsem taky clenem...

Tak to jste museli určitě zpívat až do rána. ;-D

0 0
možnosti
PP

Webpawson

4. 8. 2010 23:49
Geniální

Opravdu geniální článek, kombinující dokonalou znalost zvyklostí i "evropského" pohledu na ně. Jako třešnička na dortu působí, že dívka je pokaždé nazvána jinak (přistihl jsem se, že od půlky textu jsem četl rychleji, abych se dostal co nejdříve k další zdrobnělince) R^R^R^

0 0
možnosti
T

tin1

5. 8. 2010 9:03
Re: Geniální

Jste velmi všímavý. R^:-P

0 0
možnosti
K

Kacha

4. 8. 2010 15:15
...

po delší době další článek co jsem od Vás četla...Váš styl se mi líbí ;-D, jen nevím jestli s těmi psy to není pravda :-)

0 0
možnosti
T

tin1

4. 8. 2010 18:19
Re: ...

Je zvláštní, že si na pečenou kočku nikdo doposud nepostěžoval.  ;-D

0 0
možnosti
DM

Aretta

3. 8. 2010 21:48
Ten pink ponk, vlastně tien tran,

co předvádíte v diskusi, to je hódně dobrá hraR^!

0 0
možnosti
T

tin1

3. 8. 2010 22:25
Re: Ten pink ponk, vlastně tien tran,

Vyměnil jsem s Vámi sotva ani e deset míčků a už jsem totálně vyřízenej. Arrivederci. :-PR^

0 0
možnosti
KK

koleis

3. 8. 2010 21:23
je fakt, že s těch dobrot bych asi taky preferoval

toho klokana, i když bych o jeho kulinářské autorce nevěděl. takže by byla ruka v rukávě.

teď už jen sehnat vietnamku venčící klokana.

0 0
možnosti
KH

Severacka

3. 8. 2010 21:48
Re: je fakt, že s těch dobrot bych asi taky preferoval

R^ klokan, je fakt dobrej, no na psa nebo kočku bych asi chuť neměla.....

ale v  rodině švagrové mého strýce psy jedli docela často, chutnali jim moc a nejsou to ani Vietnamci, ale Češi jak poleno..... na jejich talíři skončila i babiččina Elza, která když moc vyrostla tak nám jí babi dala a ona nám utíkala a tak nám naši jednoho dne sdělili, že Elza za bouřky utekla (byla jsem na táboře) a pravdu mi řekli až za dalších 25 let.....;-(

0 0
možnosti
W3

wiliz 3

3. 8. 2010 20:52
.

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,51
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.