Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Smutné čtení, nikdy by mě nenapadlo, že se zde tak můžete cítit, nojono jsem asi naivní, že by se zde nosily takové předsudky by mě nenapadlo.

1 3
možnosti
SB

To je také tím, že jednoho hlupáka, který se na Vietnamce třeba slovně oboří, si pan autor všimne více než dvou stovek těch, kteří nijak nereagují.

3 0
možnosti
SB

Leccos z toho bych chápal, ale proč se bojíte, že si vás všimne revizor?

Já mám celoroční pražskou lítačku, a když mě revizor kontroluje, tak mi je naopak příjemné, že mu mohu klidně ukázat svou lítačku a v duchu si škodolibě pomyslet:

"Jo, hochu, na vybrání pokuty si budeš musel chytit někoho jiného. V mém případě máš smůlu."

Jestliže máte správně zaplaceno, tak vám všichni revizoři mohou být lhostejní. Jsou pro vás neškodní.

A jestliže zaplaceno nemáte, tak není chyba v revizorech, nýbrž ve vás, že jste nezaplatil.

0 0
možnosti
JR

J17a26n 42R48i70c92h34t41e56r

18. 5. 2021 12:57

Ještě je třetí možnost: mám celoroční tramvajenku, ale nechal jsem ji v taštičce u koloběžky a zjistil to až při setkání s revizorem. Stálo to padesát korun, to vem čert, dobře mi tak, ale ten pocit, jak na vás kouká půlka tramvaje... už mi není dvacet, dneska je mi to trapné:-/

0 0
možnosti
PL

P19e34t86r 47L49o94r62e94n78c

17. 5. 2021 16:45

Úplně si to vše umím představit!

Držím Vám palce!;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 2933x
Červen 2022: Teď mi došlo, že jsem se nikdy pořádně nepředstavil. Jmenuji se Tien, potřebuji spát alespoň 10h denně, mám rád večerní procházky a jím převážně mezi 22-23h. Na deprese: čokoláda, úklid bytu a toulání se. Proč píšu blog? Je to jediná věc, kterou nedělám z povinnosti.

 

2021: Už jsem tu s Vámi přátele skoro 30 let, dokopu si to tady až do důchodu a potom zmizím do Hanoje. Ok?

 

2020: "Nic bych na sobě neměnil. Absolutní spokojenost. Mindrák na nule."

 

2015: Už pár let nečtu žádné západní "vědecké, akademické, publicistické" (a vlastně všechny cizí) práce o Vietnamu a Vietnamcích, protože nakonec zjistíte že to jsou jenom pytle plné nesmyslů. Musíte si to zjistit sami i když je to pracnější, ale aspoň těm objeveným výsledkům můžete věřit. Člověk by měl, pokud má tu možnost, na několik měsíců odejít do zahraničí, pak pochopí skutečné potřeby, emoce, samotu a izolaci cizinců v jeho vlastní zemi, protože to sám pocítí.